Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego
A+ A-
Sonda
kalendarium imprez
Która z poniższych atrakcji turystycznych jest (najdok)ładniej zrewitalizowana? (Można zaznaczyć maksymalnie 3 pola)

Groty Nagórzyckie
Ruiny Zamku w Inowłodzu
Rynek w Piotrkowie Tryb.
Pałac Męcińskich w Działoszynie
Kolej Wąskotorowa Rogów-Rawa-Biała
Skansen Łódzkiej Architektury Drewnianej
Manufaktura w Łodzi
Muzeum Pałac Herbsta w Łodzi

II edycja akcji POT „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”

dodano: 23.02.2017
drukujpoleć znajomemu

W dn. 31 marca – 2 kwietnia 2017 r. na terenie całego kraju odbędzie się II edycja akcji Polskiej Organizacji Turystycznej „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”.

Akcja ma charakter handlowy (sprzedaż usług poza sezonem) i promocyjny (namawiająca do planowania wypoczynku poza sezonem urlopowym). Celem tego działania jest stworzenie banku ofert produktów i usług turystycznych w atrakcyjnych, obniżonych cenach, które będą oferowane w dniach 31 marca – 2 kwietnia 2017 r. na terenie całego kraju.

 

Pierwsza edycja 23 – 25 września 2016 to:

400 partnerów,

60 tys. turystów,

4,5 milina odbiorców kampanii w social mediach.

 

Taniej. Co u kogo?

Marketingowy sposób promocji ofert handlowych poprzez rabaty cenowe w ograniczonym czasie i wybranym asortymencie, sprawdza się we wszystkich sektorach. Pomysł wypalił również w odniesieniu do propozycji z zakresu usług turystycznych. Pierwsza, w praktyce z powodzeniem, wprowadziła go w życie Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna w 2008 roku. Za jej przykładem poszło wielu naśladowców – miasta i regiony. Ministerstwo Sportu i Turystyki spopularyzowało akcję na poziomie ogólnopolskim. Zachęca w ten sposób przedsiębiorców związanych z branżą turystyczną i gestorów atrakcji turystycznych do prezentowania swoich ofert, a rodaków, turystów indywidualnych, do korzystania z atrakcji i usług turystycznych, również poza głównym sezonem wakacyjnym. Założenie jest proste. Klienci, którzy w określonych dniach wybiorą się na przykład do restauracji, muzeów, parków rozrywki, czy też zechcą zatrzymać się w hotelu, mogą liczyć na zniżki, nawet 50%, w stosunku do wysokości standardowego cennika obowiązującego każdego innego dnia. Przed podjęciem szczegółowych planów weekendowych, można upewnić się, które obiekty proponują usługi w tańszych cenach. Lista opublikowana będzie na stronach witryny „Polska zobacz więcej”. Warto zapoznać się z nią uważnie, ponieważ w wielu przypadkach, partnerzy akcji umożliwiają skorzystanie z usług w innym terminie, pod warunkiem, że ich zakupu lub rezerwacji klient dokona w podczas dni niższych cen. Istotna uwaga organizacyjna. Koordynator akcji, Polska Organizacja Turystyczna, nie odpowiada za realizację poszczególnych ofert promocyjnych, które zgłaszają partnerzy akcji. Nie są one również wymienione na stronach witryny „Polska zobacz więcej”. Wyłącznie na stronach internetowych partnerów akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” zamieszczane są dokładne informacje dotyczące konkretnych usług.

 

Korzyści przewyższają koszty

Jak wynika z doświadczeń przeprowadzonych akcji promocyjnych, indywidualni nabywcy usług turystycznych w weekendy za pół ceny, zachęceni rodzajem oferty, kupują je częściej, już jako regularni klienci. Decydują się na wyjazdy wypoczynkowe poza sezonem, wybierając

się z reguły w okolice nieodległe od miejsca zamieszkania. Bezsporną korzyść odnosi branża turystyczna. Wpływy finansowe podczas promocyjnego weekendu niższych cen nie muszą być mniejsze, ponieważ w te dni rosną obroty. Koszt udziału w akcji promocyjnej nie jest więc wysoki, zaś efekty skonsolidowanej, ogólnokrajowej kampanii koordynowanej przez Polską

Organizację Turystyczną przy współudziale regionalnych organizacji turystycznych, wielokrotnie przewyższają skutecznością działania marketingowe podejmowane przez przedsiębiorców we własnym zakresie. Partnerzy ogólnopolskiego „weekendu za pół ceny” objęci zostają wspólną kampanią promocyjną w okresie poprzedzającym akcję, jak i po jej zakończeniu, między innymi w mediach POT, cyklicznych newsletterach i portalach społecznościowych, a także wyraźnie uwidocznieni na łamach Repozytorium Informacji Turystycznej połączonym z narodowym portalem turystycznym (www.polska.travel). Wydarzeniu poświęcone będą konferencje prasowe. Nie bez znaczenia dla rezultatów współdziałania w ogólnopolskim projekcie marketingowym jest jego cykliczność, utrwalenie przekazu informacyjnego. Termin kolejnej akcji planowany jest na 6 – 8 października 2017 r. Szersza popularyzacja ofert i umocnienie marek da pozytywny impuls do rozwoju polskiej gospodarki turystycznej.

– Trzeba wyróżnić kilka podmiotów będących beneficjentami akcji. Przede wszystkim polscy turyści, otrzymujący w skondensowanej formie, ofertę zawierającą korzyść w postaci zniżki. Tego typu działanie uświadamia ludziom możliwość wyjazdu nisko budżetowego, poza sezonem, w często nieznane lokalizacje usytułowane blisko miejsca zamieszkania ale przede wszystkim stworzenie banku ofert produktów i usług turystycznych. Beneficjentem akcji jest również branża turystyczna, która może liczyć na wpływy finansowe ale również poprzez konsolidację działań, zyskuje możliwość wspólnej promocji. Skutkiem akcji może być zmiana mentalności przedsiębiorców, prowadząca do wspólnych działań marketingowych. Niewątpliwie takich działań spodziewa się całe środowisko turystyczne od instytucji zarządzających i animujących wzrost znaczenia turystyki jako dziedziny gospodarki – mówi Michał Nykowski, lider projektu, odpowiedzialny z ramienia Polskiej Organizacji Turystycznej za koordynację ogólnopolskiej akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny".

 

Krok po kroku

Poniżej zamieszczamy czynności konieczne do wykonania w staraniach o stanie się Partnerem Akcji.

Krok 1. Zapoznaj się z regulaminem dostępnym na stronie http://www.polskazobaczwiecej.pl

Krok 2. Przygotuj zakładkę na swojej stronie internetowej, w której zawarta będzie oferta promocyjna, dedykowana Akcji. WAŻNE! Do 15 marca zakładka z ofertą promocyjną musi być gotowa do weryfikacji pod względem merytorycznym przez Organizatora, lecz nie może być widoczna (opublikowana) na Państwa stronie internetowej.

Krok 3. Przygotuj swoje logo oraz 4 zdjęcia obiektu (2 zewnątrz, 2 wewnątrz), mające odpowiednią wielkość:

-logo – szerokość 250 px (plik nie większy niż 100 kB)

-zdjęcie - szerokość 720 px (plik w formacie JPG nie większy niż 1 MB)

Krok 4. Wypełnij formularz dostępny na stronie http://www.polskazobaczwiecej.pl. Masz na to czas od  7 lutego do 28 7 marca.

Krok 5. Czekaj na e-mail z informacją o wyniku weryfikacji zgłoszenia.

Krok 6. W przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji (zakwalifikowaniu jako Partnera), prosimy o uruchomienie zakładki z ofertą promocyjną w trybie publicznym w dn. 15 marca, o godz. 9:00.

 

Zapraszamy do udziału w Akcji!

 

Źródło: materiały prasowe Polskiej Organizacji Turystycznej

Zdjęcia:
Logo akcji. Źródło: materia
Logo akcji. Źródło: materiały prasowe POT
Logo akcji. Źródło: materia


Dodaj swój komentarz


Nick lub imię:

Komentarz:
Przepisz kod z obrazka:
Wielkość znaków nie ma znaczenia.
Opublikuj


Lyddy
2017-05-19 23:54:39
I'm not quite sure how to say this; you made it exteemrly easy for me! http://fczuzftcgxm.com [url=http://vqppvuf.com]vqppvuf[/url] [link=http://mtiazvxzin.com]mtiazvxzin[/link]
Lynsey
2017-05-18 00:33:03
Great <a href="http://zdnhultesg.com">stfuf,</a> you helped me out so much!
Becky
2017-05-15 18:41:02
I thank you humbly for shainrg your wisdom JJWY


kalendarium imprez
<<     Listopad, 2017     >>
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30

Najbliższe wydarzenia

18.11.2017

19.11.2017
XX Łódzki Festiwal Chóralny Cantio Lodziensis
18.11.2017

19.11.2017
Fotografia poklatkowa - warsztaty w ogrodzie botanicznym
17.11.2017

19.11.2017
Festiwal Perspektywy 2017
17.11.2017

19.11.2017
POLAND BOATSHOW ŁÓDŹ
16.11.2017

19.11.2017
Wystawa poplenerowa Zielonej Łodzi
10.11.2017

19.11.2017
Wystawa Storczyków w Palmiarni
18.11.2017

20.11.2017
XX Łódzki Festiwal Chóralny Cantio Lodziensis
18.09.2017

20.11.2017
„Poznaj Szkoły 7 Kontynentów”.
05.11.2017

28.11.2017
Miesiąc Moniuszki w Teatrze Wielkim
04.11.2017

03.12.2017
Nartorolki na Zdrowiu

Zobacz najbliższe wydarzenia na mapie
video box
kalendarium imprez
Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje na swoją skrzynkę pocztową, podaj swój adres email.

 
Zgadzam sią na wysyłanie na mój adres elektroniczny informacji ze strony rotwl.pl oraz na przetwarzanie tego adresu w bazie danych na zasadach określonych w przepisach Ustawy z dnia 26.08.2002r. (Dz. U. nr 144, poz.1204) o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
http://www.zarabiajnaturystyce.pl/
http://www.translateria.pl
katalog turystyczny 2015