Łódzkie produkty PR nominowane do "Złotych Spinaczy Związku Firm PR 2010"

Dodano: 08.11.2010

Znamy już finalistów ósmej edycji Złotych Spinaczy. Nominacje do nagrody głównej otrzymało 45 najlepszych projektów spośród 104 zgłoszeń nadesłanych do konkursu.

Konkurs "Złote Spinacze" został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 roku. Kolejne edycje wydarzenia z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Wyróżnienie w "Złotych Spinaczach" jest uznawane za najbardziej prestiżową nagrodę w polskiej branży PR.

Wyróżnione przez jury "Złotych Spinaczy" kampanie w poprzednich latach znalazły uznanie w oczach międzynarodowych specjalistów przyznających nagrody w światowych konkursach takich jak IPRA Golden World Awards, Sabre Awards i Magellan Awards.

Konkurs "Złote Spinacze" ma charakter otwarty. Kierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych.

Z województwa łódzkiego w 2010 roku nominowano:

- w kategorii głównej: PR miejsca, miasta i regionu: Sieradz Open Hair Festival 2010 – Go Culture, Komunikacja dla kultury , Urząd Miasta Sieradz

- w kategorii głównej: Launch nowego produktu, usługi lub firmy i kategorii specjalnej: kreatywnośc: ŻĄDAMY PORTU DLA ŁODZI – kampania promująca otwarcie centrum handlowego Port Łódź realizowane dla Inter IKEA Centre Group Polska – Telma Group Communications, Endorfina events

Zwycięzców rywalizacji poznamy podczas uroczystej gali 25 listopada w hotelu InterContinental w Warszawie.

Szczegółowe informacje: www.zlotespinacze.pl