Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego
A+ A-
Sonda
kalendarium imprez
Która z poniższych atrakcji turystycznych jest (najdok)ładniej zrewitalizowana? (Można zaznaczyć maksymalnie 3 pola)

Groty Nagórzyckie
Ruiny Zamku w Inowłodzu
Rynek w Piotrkowie Tryb.
Pałac Męcińskich w Działoszynie
Kolej Wąskotorowa Rogów-Rawa-Biała
Skansen Łódzkiej Architektury Drewnianej
Manufaktura w Łodzi
Muzeum Pałac Herbsta w Łodzi

Social media w turystyce

dodano: 27.01.2012
drukujpoleć znajomemu

Międzynarodowe Targi Łódzkie oraz TravelAdvisor.pl zapraszają na szkolenie.

Aż 8 na 10 internautów przed zakupem weryfikuje informacje o produkcie w internecie. Najcenniejsze wypowiedzi i dyskusje gromadzone są dziś w mediach społecznościowych. Zrozumienie ich idei, wykorzystanie odpowiednich narzędzi i opracowanie strategii działań jest dziś kluczem do sukcesu w tym środowisku.

Twoi klienci już tam są! Jak więc zaznaczyć tam swoją obecność, by coś z tego mieć? Czy media społecznościowe mogą sprzedawać? Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedzi na szkoleniu "Social media w turystyce", które odbędzie się w dniu 25 lutego (sobota) o godz 10.15 w trakcie XVIII Międzynarodowych Targów Regiony Turystyczne - NA STYKU KULTUR w Łodzi.

Zapraszamy na kilkugodzinną dawkę praktycznych informacji z polskiego rynku, a co najważniejsze, dostosowanych do specyfiki branży turystycznej. Dzięki szkoleniu dowiesz się  jak skutecznie wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do promocji usług, produktów i marek turystycznych.

PROGRAM SZKOLENIA

10:15 – 10:30 Powitanie Uczestników, przedstawienie programu szkolenia i prowadzącego.


10:30 – 12:00 Na dobry początek, czyli zrozumieć media społecznościowe

  • Czym są social media i czy są dla wszystkich? (kanały komunikacji, ich przeznaczenie, najnowsze trendy i statystyki)
  • Kim jest użytkownik social mediów? (kto i jak korzysta z mediów społecznościowych, kto jest naszym odbiorcą i czy są tam także twoi klienci?)

12:00 – 12:15 Przerwa kawowa


12:15 – 14:00 Jak skutecznie wykorzystać social media do promocji usług, produktów i marek turystycznych?

  • Jak wykonać dobry plan strategii działań w social mediach? (jak „słuchać” sieć, wyznaczać cele, określać grupę docelową, szacować zasoby, wybierać narzędzia i sposób angażowania?)
  • Dlaczego użytkownik Facebooka miałby zostać twoim fanem?
  • Czego fani oczekują od marek?
  • Sposoby reakcji na treści w social mediach
  • W jaki sposób pozyskać fanów? Złe i dobre praktyki (konkursy, aplikacje, reklama)
  • Jakie znaczenie ma liczba fanów naszej strony? (czy warto kupić fanów na Allegro?)
  • Jak skutecznie angażować fanów?
  • Nie samym Facebookiem żyjemy. Jak skutecznie wykorzystać inne kanały?
  • Studium przypadku – najlepsze i najmniej udane kampanie nie tylko w turystyce
  • Sytuacje kryzysowe – jak stawić im czoła?

14:00 - 14:45 Lunch


14:45 – 16:00 A co ja z tego będę miał?

  • Być czy nie być w social mediach?
  • Na co wpływa nasza obecność w mediach społecznościowych?
  • Jakie korzyści daje nam obecność w social mediach?
  • Czy i co social media mogą sprzedawać?
  • Jak mierzyć i monitorować nasze działania? (jak korzystać ze statystyk, jakie narzędzia wykorzystywać do monitorowania social mediów?)

16:00 – 16:10 Przerwa kawowa


16:10 – 17:00 Podsumowanie szkolenia

  • Jak będą w przyszłości rozwijać się media społecznościowe?
  • Kto w twojej firmie/organizacji powinien zajmować się social mediami? (czy robić to samemu, czy może komuś to zlecić?)
  • Pytania, odpowiedzi, wolne dyskusje

Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi 300 zł netto (+23 VAT) i oprócz dużej dawki praktycznej wiedzy oraz umiejętności obejmuje:

  • Materiały szkoleniowe
  • Przerwy kawowe i lunch
  • Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu

Szczegółowych informacji na temat szkolenia udzielają:

Międzynarodowe Targi Łódzkie
Katarzyna Drobińska
Kierownik Zespołu Promocji, Reklamy i Wydawnictw
tel.: 042 638 62 85, kom.: 605 630 852
k.drobinska@mtl.lodz.pl

TravelAdvisor.pl
Kamil Newczyński
tel. kom.: 606 502 601
kamil.newczynski@traveladvisor.pl

Do pobrania


Dodaj swój komentarz


Nick lub imię:

Komentarz:
Przepisz kod z obrazka:
Wielkość znaków nie ma znaczenia.
Opublikuj


Brak komentarzy
kalendarium imprez
<<     Marzec, 2017     >>
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Najbliższe wydarzenia

15.03.2017

03.04.2017
"Top 5 kurortów, letnisk i uzdrowisk" - etap ogólnopolski
28.02.2017

31.05.2017
Domasław - wystawa w Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
30.03.2017
Koncert Voo Voo w łódzkim Klubie Wytwórnia
30.03.2017
Spotkanie z Robertem Więckiewiczem
31.03.2017

02.04.2017
II edycja akcji POT „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”
31.03.2017
Artur Andrus w łódzkim Klubie Wytwórnia
31.03.2017
Klasyczna Liga Łodzka
31.03.2017
Wyścig Kolarski „ Szlakiem Bursztynowym Hellena Tour 2017”
31.03.2017
VOO VOO - Club Muzyczny BOGART
01.04.2017

02.04.2017
Targi Interstone w Łodzi

Zobacz najbliższe wydarzenia na mapie
video box
kalendarium imprez
Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje na swoją skrzynkę pocztową, podaj swój adres email.

 
Zgadzam sią na wysyłanie na mój adres elektroniczny informacji ze strony rotwl.pl oraz na przetwarzanie tego adresu w bazie danych na zasadach określonych w przepisach Ustawy z dnia 26.08.2002r. (Dz. U. nr 144, poz.1204) o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
http://www.zarabiajnaturystyce.pl/
http://www.translateria.pl
katalog turystyczny 2015