VI edycja akcji "POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ - WEEKEND ZA PÓŁ CENY"

Dodano: 07.01.2019

Ruszyła sprzedaż ofert do kolejnej, szóstej edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Wiosenna edycja odbędzie się 15-17 marca.

Źródło: materiały prasowe
Źródło: materiały prasowe

– Z roku na rok obserwujemy wzrost liczby krajowych podróży turystycznych. Akcja „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”, zachęcająca rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych również poza głównymi okresami urlopowymi, przyczynia się do wzmacniania tego trendu. Razem pracujemy, by wydłużyć sezon turystyczny w Polsce – mówi minister sportu i turystyki Witold Bańka.

Celem akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” jest prezentacja bogatej oferty turystycznej i zachęcanie coraz większej liczby Polaków do podróżowania po kraju, również poza tradycyjnym sezonem letnim czy zimowym. Akcja organizowana jest dwa razy w roku – wiosną i jesienią. Najbliższa edycja rozpocznie się w piątek 15 marca i potrwa przez cały weekend.

– To już VI edycja „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Dotychczas z akcji skorzystało ponad pół miliona Polaków. Cieszy się ona niesłabnącym zainteresowaniem turystów i przedstawicieli branży. Z edycji na edycję obserwujemy wzrost liczby uczestników. W wiosennej odsłonie ceny obniżyło 894 partnerów z całego kraju – podkreśla sekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Anna Krupka.

Akcja z roku na rok staje się coraz bardziej popularna, zarówno wśród turystów, jak i partnerów. Pilotażowa odsłona została zorganizowana w 2016 roku i skorzystało z niej 60 tys. osób. Ostatnia edycja (jesień 2018) przyciągnęła aż 165 tys. turystów. Można powiedzieć, że inicjatywa ta na stałe wpisała się w weekendowe plany wielu Polaków. Oferty promocyjne znajdują się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl i wyprzedają się bardzo szybko.

– Dziękuję wszystkim podmiotom, które przystąpiły do kolejnej edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Dzięki Wam Polacy po raz kolejny mogą przeżyć weekend marzeń w obniżonych o 50 proc. cenach i utwierdzać się w przekonaniu, że warto zwiedzać nasz kraj również wiosną. Rosnąca liczba partnerów sprawia, że tworzone przez turystów pakiety mogą być jeszcze ciekawsze. Razem z całą branżą turystyczna zachęcamy Polaków do rezerwowania ofert – dodaje prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.

Propozycje dla turystów w jesiennej odsłonie akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” przygotowało aż 894 partnerów. To wzrost o blisko 20 proc. w stosunku do ostatniej edycji. Oznacza to, że po raz piąty pobity został rekord zgłoszeń. Tradycyjnie już najwięcej ofert czeka na turystów w woj. małopolskim (130 zgłoszeń), mazowieckim i pomorskim (w obu po 96 zgłoszeń). Dużą zmianę widać także w Opolskiem, gdzie liczba partnerów w porównaniu z poprzednią edycją, wzrosła o 200 proc. (z 10 na 30). Partnerzy obniżają nie tylko ceny zakwaterowania, mimo że ta branża stanowi największy procent oferty VI edycji (37 proc.). Turyści będą mogli skorzystać z propozycji wielu restauracji, muzeów, uzdrowisk i innych atrakcji turystycznych. Należy pamiętać, że partnerzy musieli obniżyć cenę głównej usługi, by wziąć udział w akcji.

Polskie Linie Lotnicze LOT w ramach akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” proponują bilety w atrakcyjnych, obniżonych o 50 proc. cenach. Promocją objęte są wszystkie połączenia krajowe między 15 a 17 marca. Sprzedaż zaczyna się dziś i potrwa do wyczerpania miejsc.

Specjalną ofertę na przejazdy przygotował dla swoich pasażerów także Polonus. Bilety w taryfie normalnej, zakupione w jednej transakcji, na przejazd tym samym odcinkiem danej relacji w obie strony – przejazd „Tam i z powrotem” – na kursy krajowe, w terminie 15-17 marca będą dostępne z bonifikatą 50 proc.

Partnerem promocyjnym akcji POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY jest PKP Intercity, które przez 2 tygodnie na wszystkich monitorach w pociągach IC będzie emitować spot reklamujący akcję.

Aby skorzystać ze zniżki, należy odnaleźć interesujące miejsce za pomocą mapy lub wyszukiwarki na stronie www.polskazobaczwiecej.pl i zapoznać się ze szczegółową ofertą partnerów.

Źródło: materiały prasowe Polskiej Organizacji Turystycznej